تحصیل در آلمان

مجله بریتانیا تحصیلات عالی دانشگاه، یازده دانشگاه آلمانی را در بین 200 کشور برتر جهان رتبه بندی می کند. دانشجویان بین المللی به عنوان داشتن درجه بالایی از مهارت شناخته می شوند. و بیش از 90 درصد از استانداردهای جهانی را دانشگاه های آلمان برخوردارهستند
دانشگاه های آلمان در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا  بسته به نوع دانشگاه می توانند این دوره ها را به زبان انگلیسی هم بگذرانند. بر خلاف بسیاری از کشورهای دیگر، هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه های دولتی آلمان هزینه ای ناچیز است.
سال تحصیلی معمولا به دو ترم تقسیم می شود. دانشگاه های آلمان آموزش های آموزشی آکادمیک را با هزینه های نسبتا پایین ارائه می دهند.هزینه زندگی دانشجویان در آلمان به طور متوسط حدود 800 یورو در ماه می باشد. که با شما می توانید با گرفتن یک کار دانشجویی بیشتر هزینه ها تامین می شود.
از مزایای دانشگاه های آلمان، پیوستن به گروه های مطالعاتی می باشد، و دانشجویان خارجی که به دانشگاه در آلمان می آیند طیف وسیعی از خدمات مشاوره را بهره مند می شوند.
اغلب سوالات مربوط به ویزای تحصیلی، ویزای کار و ثبت شرکت و همچنین بیمه درمانی که موضوع مهمی است، می باشد. هنگامی که تصمیم گرفتید در آلمان تحصیل و یا سرمایه گذاری کنید، ایده خوبی برای آماده شدن این تجربه ی خوب می باشد و شما برای اطلاعات بیشتر در مورد درخواست ویزا و پذیرش تحصیلی، کاریابی و ثبت شرکت برای کشور آلمان می توانید با مشاورین مجرب شرکت تماس حاصل فرمایید. ما در جلسات مشاوره همه ی موارد را شفاف تر کنیم. ما دانشجویان را در جایی که نیاز به پشتیبانی دارند راهنمایی می کنیم.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

جدیدترین مطالب

فهرست مطالب

فهرست مطالب