آلمان با یک سرمایه‌گذاری ۱.۲ میلیارد یورویی تصمیم دارد به توسعه باتری‌های مخصوص ماشین های الکتریکی بپردازد تا از وابستگی به تولیدکنندگان آسیایی خود را برهاند.

در مصاحبه‌ی مفصل آلتمایر وزیر اقتصاد آلمان با روزنامه‌ی پرتیراژ بیلد تسایتونگ آلمان، وی نیاز به سرمایه‌گذاری میلیارد دلاری در فناوری خودروهای برقی را لازم دانست.

حالا برخی از شرکت‌های آلمانی تولیدکننده خودرو در جهان همچون فولکس واگن، بی‌ام‌و، دایملر و غیره تصمیم گرفته‌اند که به منظور رها شدن از وابستگی به کارخانه‌های تولید باتری برای ماشین های برقی که در خارج از این کشور به تامین محصولات موردنیاز این تولید کنندگان بزرگ می‌پردازند، خود به تولید و توسعه نسل جدیدی از باتری‌های مخصوص خودروهای الکتریکی بپردازند.

شرکت‌های ژرمن که حدود ۸۰۰ هزار شغل در بزرگ ‌ترین صنعت اروپا ایجاد کرده‌اند، بعد از رسوایی آلایندگیفولکس واگن و تقلب این کمپانی در تست سال ۲۰۱۵ آلایندگی آمریکا، با واکنش شدید جهانی روبرو شدند. ازین رو بیشتر شرکت های خودرو سازی آلمان در سمت بازار الکترو موبیلیتی فعال تر شدند.

برای جلوگیری از ممنوعیت کامل ماشین های دیزل و ساخت خودروهای پاک‌تر، خودروسازی های آلمان شامل فولکس واگن، دایملر و دیگر برندها، به تولید خودروهای کاملا برقی علاقه نشان می‌دهند. دولت آلمان قصد دارد با تصویب معافیت‌های مالیاتی برای مالکان خودروهای برقی، ساخت حداقل ۱۰۰ هزار ایستگاه شارژ در مناطق مختلف کشور و پرداخت کمک هزینه‌ به خدمات اشتراکی خودرو، قدم مثبتی در جهت استفاده‌ی بیشتر از سرویس حمل و نقل پاک بردارد. علاوه بر این، برنامه‌های مختلفی برای تخصیص کمک هزینه در پژوهش‌های مرتبط با فناوری‌های خودران و ساخت کارخانه‌های باتری نیز در نظر گرفته شده است.

شرکت دایملر که صاحب و سهامدار شرکت مرسدس بنز است، مدت هاست در رقابت تنگاتنگی با  تسلا موتورز است به ‌گونه‌ای که کامیون های الکتریکی بسیاری نیز در رقابت با کامیون های الکتریکی semi تسلا، تولید و عرضه کرده و همواره نیز در تلاش است که در این رقابت برنده نبرد باشد. با توجه به موقعیت های پیش آمده برای تخصص های مهندسی اتومبیل و مهندسی مکانیک و مهندسی الکترونیک و مهندسی فناوری اطلاعات و مهندسی کامپیوتر در کشور آلمان، واجدین شرایط میتوانند با ارسال رزومه در لینک زیر از اشتغال در یک کار برازنده در کشور آلمان بهره مند شوند

 

 

6 دیدگاه. Leave new

  • درود .من یه خودرو طراحی کرده ام که نیازی به وجود سوختهای فشیلی ندارد نیروی محرکه غیر فسیلی ست .و خروجی خودرو فقط اکسیژن میباشد سوخت خودرو رایگان ست .

    پاسخ
    • جناب آقای سهراب. احتمالاً بتوانید با ویزای محققان به آلمان مهاجرت کنید. برای گام اول بهتر است رزومه کاملی از خود و محصولتان آماده کنید.
      لطفا با دفتر ما تماس بگیرید تا شما را بیشتر راهنمایی کنند.

      پاسخ
  • My name is Idris, I am a car mechanic. I have more than ten years of work experience. I work in one of the largest automobile companies in Tehran. Thank you for your answer.

    پاسخ
    • جناب آقای ادریس. اگر بتوانید سوابق کاری خود را با بیمه مرتبط یا تحصیلات مرتبط همراه کنید، شانس یافتن فرصت های کاری برای شما بالا می رود. لطفا با دفتر ما تماس بگیرید تا همکاران شما را بیشتر راهنمایی کنند.

      پاسخ
  • مهارت های من در این زمینه هاست میتونم توی آلمان شغل پیدا کنم؟
    1- Industrial robot operator
    2- Industrial robot programming
    3-Industrial robot mechanic repairman
    4-Industrial robot electrical repairman
    5-Industrial robot simulation with ABBrobat studio
    6- Industrial robot programming resistance spot welding
    7- Industrial robot programming GMAW
    8- Industrial robot programming pick and place

    پاسخ
    • سرکار خانم سمیه
      این مهارت ها باید با مدارک معتبر تایید شود. لطفا با همکاران ما در دفتر تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

جدیدترین مطالب