کاریابی در آلمان

پس از موفقیت کارجو در مصاحبه ی شغلی و اخذ قرارداد کار، کلیدی ترین نکته حضور و شروع بموقع کار در شرکت آلمانی است. عدم اقدام بموقع و بعضا عدم آشنایی با رویه های موجود جهت اخذ ویزا می تواند منجر به عدم موفقیت در دریافت ویزای کاری گردد. گروه اریکا با بهره مندی از سالها تجربه موفق در ارائه ی خدمات اخذ ویزای (بر اساس رویه های کاملا قانونی) و با برخورداری از همکاری وکلای مجرب خود در کشور آلمان، آمادگی ارائه خدمات اخد ویزای کاری به متقاضیان این خدمت را دارد.

یکی از تسهیلاتی که کشور آلمان برای نیروی های متخصص در نظر گرفته است، ارائۀ ویزای شش ماهۀ جستجوی کار در آلمان است. این ویزا برای متخصصانی که علاوه بر تسلط به زبان آلمانی نسبت به صلاحیتهای علمی و حرفه ای خود جهت  احراز شغل در آلمان اطمینان کامل دارند کمک می کند تا بتوانند در همان کشور آلمان به جستجوی شغل مورد نظر خود بپردازند. از آنجا که مدت این ویزا محدود بوده و در صورت عدم موفقیت کارجو در یافتن شغل مناسب، صرفا موجب صرف وقت و هزینه های سنگین سفر و اقامت در آلمان می شود، مشاورین اریکا ضمن ارزیابی شرایط عمومی و تخصصی متقاضیان خدمات اخذ ویزای جستجوی کار برای کارجویان صاحب صلاحیت را ارائه می نمایند.

نوعی دیگری از ویزای کاری با نام Job Seeker Visa از طریق سفارت جمهوری فدرال آلمان به علاقه مندان جویای کار در آلمان تعلق می گیرد،  مدت زمان این ویزا 6 ماه بوده و تمدید این ویزا فقط در صورت پیدا نمودن کار دقیقا مرتبط با رشته تحصیلی فرد می باشد. همچنین در این مدت برای خانواده فرد کارجو ویزا صادر نمیگردد.

این شرکت با توجه به شناخت کافی بازار کار در آلمان می تواند در این مدت همراه شما باشد تا بتوانید کار مورد نظر و یا آموزش های لازم جهت شرکت در مصاحبه های حضوری را به دست آورید.

افراد علاقمند جهت پیدا نمودن کار در آلمان می توانند CV خود را به زبان انگلیسی یا آلمانی از طریق این لینک ارسال نمایید و بعد از بررسی CV توسط مشاورین و وکلای شرکت در صورت واجد شرایط بودن نسبت به تکمیل مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.

لازم به ذکر است نوع دیگری از ویزای کار آلمان وجود دارد که به نام بلوکارت یا کارت آبی (EU Blue Card) شناخته می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بلوکارت کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.