انواع ویزاهای اقامتی بلند مدت آلمان

موقعیت اقتصادی ممتاز کشور آلمان در کنار مزایای تحصیل، کسب و کار و اقامت در این کشور، موجب افزایش چشمگیر تقاضای اقامت و انواع مهاجرت کاری، تجاری و تحصیلی به آلمان شده است. این امر باعث گردیده که ضمن طولانی تر شدن وقتهای مصاحبه در سفارتخانه های این کشور، فرایند اخذ ویزا نیز طولانی تر و دشوارتر شود. از سوی دیگر عدم اقدام بموقع متقاضی و بعضا عدم آشنایی با رویه های موجود جهت اخذ و چگونگی حضور در جلسات مصاحبه ی سفارت در بسیاری موارد منجر به عدم موفقیت در دریافت ویزا شده و مانع از حضور بموقع آنان برای اشتغال، شروع کسب وکار، یا تحصیل در آلمان گردیده است. به منظور حل این مشکل و ایجاد اطمینان خاطر در متقاضیان، گروه اریکا با بهره مندی از توان وکلای مجرب خود آمادگی دارد تا ضمن ارائه خدمات مشاوره در خصوص اخذ اقامت کشور آلمان، نسبت به ارائۀ انواع خدمات اخذ ویزا از قبیل تحصیلی، کاری، نمایشگاهی و اقامتی اقدام نماید.

این نوع ویزای اقامتی برای ورود به آلمان برای اقامت بلندمدت با هدف و منظوری خاص می باشد (بیش از 3 ماه) که در قانون پیش بینی شده است. این نوع ویزا معمولاً برای مدتی مشخص، در برخی موارد  خاص تا یک سال، صادر می گردد. بسته به هدف از اقامت، می بایست پس از ورود به آلمان، مجوز اقامت آلمان درخواست گردد. برای اتباع خارجی جهت اقامت بیش از سه ماه و یا اقامت همراه با اشتغال و فعالیت کاری، اصولاً الزام روادید وجود دارد.

انواع ویزاهای اقامت بلند مدت آلمان عبارتند از :

  • ویزای کار
  • ویزای کارآفرینی
  • ویزای جستجوی کار
  • انواع ویزای پیوست به خانواده

در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید لطفا از طریق فرم زیر با ما در ارتباط باشید. هلدینگ اریکا هیچگونه رابطه غیرقانونی با سفارت نداشته و تنها از طریق مشاوره صحیح و اطلاع از قوانین و رویه ها موفق به حصول نتیجه قطعی میگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.