معرفی خدمات درمان درآلمان

تمامی افراد به محض شنیدن نام کشور آلمان به یاد قدرت اقتصادی و صنعتی بودن این کشور می افتند. اما در حقیقت باید بدانیم که این کشور در صنعت گردشگری  و جذب توریست جزء هفت کشور پربازدید در سال های اخیر شناخته شده است. طبق آماری که سازمان گردشگری جهانی در مورد جذب توریست کشور آلمان اعلام نموده است، این کشور فقط در سال 2015 موفق به جذب 35 میلیون گردشگر شده است. پر بازدیدترین شهرهای آلمان عبارتند از برلین، مونیخ، فرانکفورت، ماین و کلن.

توریسم درمانی یا گردشگری سلامت

کشور آلمان دارای تعداد زیادی از مراکز درمانی پیشرفته می باشد که به عنوان یکی از شناخته شده ترین کشورها در زمینه سرطان و انکولوژی می باشد. در صورتی که بیماران در کشور خودشان به مراقبت های پزشکی تخصص دسترسی ندارند می توانند با استفاده از توریسم درمانی به سراسر دنیا جهت بهبود و درمان بیماری خود سفر کنند.

گردشگری سلامت

نکاتی که باید مورد گردشگری سلامت و توریسم درمانی باید بدانیم

  • اولین نکته ای که باید در مورد توریسم درمانی یا گردشگری سلامت در نظر داشته باشیم این است که بیمارستانی که به آن مراحعه می کنیم بیمارستان دولتی است یا بیمارستان غیر دولتی؟
  • شرایط مالی خود را حتما در نظر داشته باشید و حتما از پزشک خود در این مورد سوال بپرسید. چرا که در بعضی شرایط هزینه های درمانی شما بیشتر مقدار پیش بینی شما باید و شما را با مشکل مالی مواجه کند.
  • به هیچ وجه نگران بستری شدن در اتاق مختلط نباشید، یا اتاق ها به صورت کلی زنانه هستند و یا مردانه. در صورتی که از نظر مالی مشکلی نداشتید می توانید درخواستی را برای استفاده از اتاق های خصوصی استفاده نمایید.
  • اگر در روند درمان شما پزشک دستور غذای خاصی را برای شما مشخص ننموده است می توانید از منوی خود بیمارستان استفاده کنید.
  • سعی کنید قبل از سفر به کشور آلمان و شروع درمان بیماری خود کلمات و جملات ساده ای مثل، درد دارم، میشه یه مسکن به من بدید، سر درد دارم و غیره را بیاموزید تا بتوانید روند درمان خود را راحت تر ادامه دهیدد و بتوانید ساده تر ارتباط برقارا کنید.
  • سعی کنید اطلاعات مورد نیاز محل اقامت و یا بیمارستان خود را در کشور آلمان بدست بیاورید تا بتوانید در طول دوره درمان خود در صورت تشخیص پزشک به بازید از مراکز تفریحی و تاریخی نزدیک خود بپردازید.
  • حتما قبل از سفر خود به فکر یه مترجم باشید تا بتوانید به سادگی و با آسودگی خیال با پزشک خود صحبت نمایید و او بتواند نتیجه آزمایشات و تست ها را  به آسانی به شما منتقل کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.