راه های مهاجرت به آلمان

راه های مختلف مهاجرت به کشور آلمان از طریق پذیرش تحصیلی – ویزای کاری و ثبت شرکت می باشد.هلدینگ اریکا بهترین مشاوره با سابقه ی طولانی در تمامی این مراحل می باشد.

 تجربه های نو، ادامه ی تحصیل در درجه های بالای علمی و زندگی برتر از جمله دلایل مهمی  است که افراد را به سمت مهاجرت می کشاند از این رو تصمیم گیری برای انتخاب کشور و نوع مهاجرت بسیار بسیار اهمیت دارد. لذا افرادی که تصمیم به مهاجرت می گیرند مستلزم زمان و هزینه و غیرقابل انکار است و از بین رفتن هر کدام از این موارد جبران پذیر نیست پس در راستای این امر مهم باید ابتدا هدف خود را مشخص کنید و بهترین راه را برای هدف خود برگزینید.

طبق آمارهای مهاجرت (تحصیلی، کاریابی و ثبت شرکت)  سالهای اخیر در بسیاری از کشورهای دنیا افزایش یافته است و با پیشرفت تکنولوژی تنوع در سلیقه ها ی افراد به مراتب بیشتر از گذشته می باشد.

 کشور آلمان که نام رسمی آن جمهوری فدرال آلمان است به دلیل داشتن دانشگاه های معتبر در رنکینگ بالا، شرایط مناسب زندگی، بیمه های درمانی (دولتی و خصوصی)، متخصصان و پزشکان برتر دنیا با تکنولوژهای پیشرفته ی پزشکی و درمانی و متخصصان در زمینه ی فناوری اطلاعات بهترین گزینه برای انتخاب می باشد

لازم به ذکر است که دولت آلمان کشوری است با کارخانجات صنایع خودرو سازی، صنایع مواد غذایی، شکلات سازی، آبجو سازی و پوشاک، لوازم خانگی و الکترونیک نیاز به نیروهای کارگر و کارکنان متخصص و توانا دارد.

اقامت از طریق تحصیل:

از مزایای این نوع ویزا ، اجازه 20 ساعت کار در هفته یا (120 روز کار در سال) در  کنار تحصیل می باشد که درآمد آن برای فرد دانشجو برای زندگی کافیست. دانشجویانی که موفق به اخذ پذیرش تحصیلی در آلمان می‌شوند، از مزیت برخورداری از ویزای تحصیلی و اقامت از طریق تحصیل برخوردار می‌گردند.

 ویزای فارغ التحصیلان فوق، پس از اتمام  دوره تحصیل در آلمان، به مدت هجده ماه تمدید می گردد تا فرصت کاریابی به ایشان داده شود.

به محض پیدا کردن کار شما میتوانید ویزای خود را تبدیل به ویزای کار نموده (بدون لزوما مراجعت به ایران) و این ویزا در صورت حائز شرایط بودن، قابل تبدیل به اقامت دائم می باشد.

 در صورتیکه شما متقاضی تحصیل در یکی از دانشگاههای آلمان هستید ، قبل از شروع به تحصیل میتوانید زبان آلمانی را درکشور آلمان بیاموزید و یا در امتحان ورودی و یا کالج دانشگاه مورد نظرتان شرکت نمایید (حداکثر 9 ماه).

ثبت شرکت:

ایجاد یا راه اندازی یک تجارت یا کسب و کار در آلمان میتواند روشی دیگر و مطمئنی برای کسب اقامت در این کشور باشد.

جهت ثبت یک شرکت با مسئولیت محدود .GmbH که مناسب ترین نوع شرکت برای کسب و کارهای کوچک و متوسط از جهت اعتبار است، حداقل 12500 تا 25000 یورو سرمایه اولیه مورد نیاز می باشد.

ثبت این نوع شرکت توسط وکلای ماهر حقوقی این شرکت در یکی از محاضر اسناد رسمی آلمان و در کمتر از دو هفته (حضور مالک در محضر و بانک فقط یک روز نیاز است) صورت پذیرفته و به همراه حساب بانکی به نام و با حق واریز و برداشت مالک و موسس ایرانی شرکت تحویل متقاضی میگردد.

لازم به تاکید میباشد که در این روش نیاز به هیچگونه شریک یا کارمند آلمانی نمیباشد و شخص یا اشخاص ایرانی مالک شرکت ، شخصا قادربه واریز و برداشت از حساب شرکت خود از سرتا سر دنیا خواهند بود.

هلدینگ اریکا  با مشاوران مجرب تمام اطلاعات در  زمینه ی ویزای (تحصیلی، کاریابی و ثبت شرکت) خدمات گسترده ای را ارائه می نماید. و به تمام سوالات شما پاسخ می دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

جدیدترین مطالب

فهرست مطالب