از خدمات ارائه شده ویژه در گروه مشاورین اریکا برگزاری دوره های کوتاه مدت عالی مدیریت در کشور آلمان است.
با توجه پیشرفت روزافزون علم مدیریت ، آشنایی با آخرین دستاوردهای این رشته امری ضروری برای مدیران شرکتها و صنایع، و صاحبان کسب و کار و حتی مدیران میانی می باشد.
دپارتمان کسب و کار شرکت اریکا ، برای پاسخگویی به این نیاز روز افزون و برای برطرف کردن خلاء دوره هایی که عملا مدیران را در ارتباط با آخرین روشهای علمی و عملی مدیریت در زمینه های مختلف قرار دهد ، اقدام به برگزاری دوره های کوتاه مدت عالی و ویژه مدیران درکشور آلمان نموده است.
یکی از ویژگیهای برجسته و بی نظیر این دوره ، بازدید از ابرصنایع آلمان همانند بنز ، بی ام و ، زیمنس و آئودی است که فرصتی استثنایی و بسیار مغتنم برای بسیاری مدیران و صاحبان صنایع به شمار می رود.
لذا به اطلاع مدیران محترم ، صاحبان صنایع و دیگر علاقه مندان میرساند هلدینگ اریکا ، با پشتوانه درخشان چندین ساله فعالیت به ویژه در رشته های مدیریت ، اقدام به برگزاری دوره عالی مدیریت نموده است.
این دوره ها توسط اساتید مجرب علم مدیریت آلمان و به زبان انگلیسی برگزار گردیده و در پایان نیزمدرک معتبر گذراندن دوره پیشرفته مدیریت به شرکت کنندگان اعطا خواهد گردید.

خدمات ویژه ارائه شده از سوی گروه اریکا برای شرکت در کارگاههای آموزش مدیریت و بازدیدهای تجاری​

  • خدمات دریافت روادید شنگن
  • برگزاری دوره آموزشی و اعطای مدرک دانشگاهی
  • بازدید از یکی از ابر صنایع آلمان شامل ( بنز – بی ام و – زیمنس – آئودی و…)

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط اخذ اقامت آلمان ، اقامت سرمایه گذاری در آلمان ، ثبت شرکت در آلمان و راه اندازی کسب و کار در آلمان ، اقامت خویش فرما یا خود اشتغالی در آلمان ، اقامت پیوست به خانواده در آلمان ، پذیرش از دانشگاههای کشور آلمان ، اقامت تحصیلی در آلمان و اقامت دائم آلمان این فرم را تکمیل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.