این روزها و با بالا گرفتن تب مهاجرت به خارج از کشور و مخصوصا مهاجرت به آلمان، انتخاب وکیل مهاجرت باید با دقت و توجه بیشتری صورت گیرد. در این مقاله قصد داریم که نکات مهم برای انتخاب وکیل قانونی را در اختیار شما قرار دهیم.

یک وکیل مهاجرت با اشراف داشتن به قوانین کشور مبدا و مقصد و همچنین آگاهی یافتن از شرایط و توانمندیهای شما، می‌تواند به عنوان مشاور، شما را در انتخاب بهترین و مقرون بصرفه ترین روش مهاجرت یاری کند. با توجه به اینکه این مسیر، دارای ابعاد مختلف اداری و حقوقی، در مقاطع مختلف می‌باشد، انتخاب وکیل مهاجرتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: وکیل پناهندگی در آلمان

دانستن شرایط لازم برای گرفتن اقامت هر کشور بطور خاص، چه موقت و چه دائم، بسیار مهم است. بطوریکه در بررسی پرونده موکلانی که با عدم قبولی مواجه شده‌اند، گاهی با این موضوع روبرو می‌شویم که بدون در نظر گرفتن شرایط موکل و شرایط اداره اتباع خارجی و سفارت، مدارکی ارسال شده که یا کافی نبوده و یا منطبق بر استانداردهای موردنظر نبوده‌اند. لذا انتخاب وکیل مهاجرتی معتبر می‌تواند از اتلاف هزینه جلوگیری نموده و اطمینان خاطر موکلین را فراهم آورد.

بیشتر بخوانید: شرایط تحصیل در آلمان

وکیل مهاجرت به آلمان در صورتی می تواند بهترین مشاوره را ارائه دهد که با تیم باسابقه و با تجربه ای همراه باشد، در این صورت است که با تسلط کامل به قوانین هر دو کشور، با اطمینان و قاطعیت موفقیت پرونده مهاجرتی شما را تضمین کند. چرا که اگر شما را حائز شرایط لازم نبیند، از همان ابتدا و پیش از متقبل شدن هزینه های سنگین، چشم انداز پرونده شما را برای شما تشریح کرده و با آگاهی کامل، موانع و مشکلات پیش رو را صادقانه در اختیارتان قرار می دهد. با انجام مشاوره اولیه می‌توانید به خوبی و تا مقدار زیادی از نتیجه پرونده خود پیش از بستن قرارداد آگاهی یابید.

بیشتر بخوانید: ثبت شرکت در آلمان

مهاجرت به آلمان، مانند هر کشور دیگری فراز و نشیبها و محدودیت های قانونی مختلفی دارد. استناد به تبلیغات تلویزیونی و یا حتی صحبت با افرادی که خود مسیرهای دیگری را طی نموده اند، گاهی می‌تواند باعث تصمیم گیری اشتباه و یا شکست در مهاجرت شود. چرا که در بررسی پرونده های مهاجرتی، هر فرد دقیقا با مشخصات و فاکتورهای خاص خود ارزیابی می‌‎شود.

گاهی سن افراد، تجربه کاری، وضعیت خانوادگی و مالی و تحصیلی، روند یک پرونده را بطور کامل تغییر می دهد. بنابراین بهتر است با ارائه اطلاعات کامل به وکیل مهاجرت به آلمان معتبر، واقع بینانه مسیر پیش رو را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: شرایط کار در آلمان

علاوه بر انتخاب وکیل مهاجرتی مناسب، آگاهی شخصی از فضا و محیط کشور مقصد از طرف موکل هم بسیار با اهمیت می باشد. وکیل مهاجرت به آلمان می تواند شما را در انتخاب بهترین مسیر راهنمایی کند اما تصمیم گیری نهایی با خود شماست. پیش از بستن قرار داد با حضور در کشور مورد نظرتان و یا شرکت در تور‌ آلمان، یا شرکت در نمایشگاههای آلمان و یا هر کشور دیگری که مدنظر شماست می توانید این شناخت را تا حدودی بدست آورید. پیشنهاد می شود حتما پیش از تصمیم گیری، خودتان حداکثر اطلاعات محیطی را نیز بدست آورید و تنها به جمع آوری اطلاعات از طریق اینترنت و نقل قول ها بسنده نکنید.

چرا اریکا ؟

تیم قوی و بیش از 10 سال و حجم پرونده های موفق و … نشان میدهد که ما در رسیدن به ماموریت سازمان خود ثابت قدم هستیم. ما امانتداری، رضایت و موفقیت موکلین خود را مهمترین ماموریت خود دانسته و با استعانت از بزرگترین سرمایه خود یعنی تیم وکلای حرفه ای و بین المللی متخصص و ساعی و ارائه خدمات با کیفیت و منحصر بفرد پیوسته همراه و پشتیبان آنها می باشیم.

اهم خدمات اریکا  برای مهاجرت به آلمان:

  •  مشاوره اقامت دائم و موقت در آلمان
  •  تدوین طرح تجاری و اخذ تاییدیه از سازمانهای مرتبط دولتی آلمان و ثبت شرکت در آلمان
  •  خدمات راهنمایی و حمایت ابتدای ورود همچون اجاره آپارتمان, دفتر اداری, خدمات منشی, تمدید ویزا, بیمه, گواهینامه رانندگی,..
  •  همراهی متقاضیان تا مرحله اخذ اقامت آلمان
  •  اخذ پذیرش دانشگاهی در دانشگاه های آلمان
  •  اخذ پذیرش دوره های آموزش زبان در آلمان و دوره های انطباقی فنی و حرفه ای در آلمان
  •  کاریابی جهت پزشکان و پرستاران  در آلمان
  • کاریابی در آلمان برای  مهندسین  اعم از IT، مکانیک، برق، عمران و …
  • هماهنگی جهت شرکت و یا بازدید از نمایشگاههای تخصصی آلمان و بازدید از صنایع و کارخانجات آلمان

7 دیدگاه. Leave new

  • با سلام .من ۲۷سالمه .دارای مدرک کارشناسی برق قدرت هستم .تسلط نسبی به زبان انگلیسی دارم وچهار سال سابقه کاری دارم و در شرکت های کار کردم که از محصولات زیمنس استفاده میشده ودارای لایسنس های زیمنس بودن آشنایی با محصولات زیمنس رو دارم.ودانش فنی در مورد تابلو‌ های برق رو دارم.و توانی انجام امور تابلو سازی برق را به صورت کامل دارم.مدرک فنی که به زبان انگلیسی هست هم دارم اگه لازم باشه زبان آلمانی هم یاد می‌گیرم .ایا امکان مهاجرت از طریق ویزای کار به المان یا سوئد برام ممکنه؟؟؟؟

    پاسخ
  • حسین محمودی
    نوامبر 30, 2018 11:40 ب.ظ

    من حسین ۲۸ سالمه و قصد مهاجرت به المان دارم به هر طریقی، من ۴سال در علوم تحقیقات فیزیک خواندم به دلالیلی نتوانستم مدرکم را بگیرم و الانم در رشته ی طراحی پارچه مشغول به تحصیل هستم در زمینه کاری هم ۵ سال در چیدمان بصری (visual merchandising) سابقه کار دارم
    شما چه راهی برای مهاجرا به من پیشنهاد می کنید؟
    ممنون

    پاسخ
    • با سلام، بهترین گزینه و راهکار برای شما اخذ پذیرش کارشناسی ارشد می باشد. شرکت اریکا امکان اخذ پذیرش در دانشگاه ههای آلمان در رشته هایی که نیاز به زبان آلمان ندارد را فراهم نموده است. برای اطلاعات بیشتر با تلفن های شرکت تماس بگیرید

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

جدیدترین مطالب