اعزام داوطلبان ورود به دنیای کسب و کار تخصص ماست

رشته MBA یکی از پرطرفداترین رشته های دانشگاهی در تمام دنیاست. علاقمندان به تحصیل در این رشته با اصول کامل راه اندازی و مدیریت یک کسب و کار آشنا می شوند و از آنجا که در این رشته برخلاف تصور عموم که MBA  را یک رشته تئوریک قلمداد می کنند این رشته رشته ای کاملاً حرفه ای (Professional) می باشد و به همین دلیل در اکثر دانشگاه های مطرح دنیا در مدارس بازرگانی (Business Schools) ارائه می گردد. امحل تحصیل این رشته تاثیر مستقیمی بر روی میزان موفقیت فارغ التحصیلان این رشته دارد و به همین دلیل گروه اریکا به همه علاقمندان این رشته توصیه اکید می نماید که این رشته را “هر جایی نخوانند”!

MBA در آمریکا:

مهد علم مدیریت کشور آمریکاست و بالتبع فراگیری این رشته در مهد آن بهترین تصمیم می باشد. طول دوره MBA در آمریکا حدود 2 سال به طول می انجامد و در اکثر دانشگاههای این کشور ارائه می گردد. کیفیت آموزشی هم در اکثر دانشگاه های این کشور بسیار بالا و مناسب می باشد. تنها قسمت ناخوشایند این رشته در آمریکا شهریه آن است! شهریه رشته MBA در دانشگاه های آمریکا بسته به دانشگاه و ایالت بین 12 تا 130 هزار دلار در سال می باشد که با پرداخت شهریه ای حدود 20 هزار دلار در یک دانشگاه خیلی خوب می توان در رشته MBA تحصیل نمود.

گروه اریکا با داشتن نمایندگی از بسیاری از دانشگاه های کشور آمریکا، خدمات اخذ پذیرش و ویزای تضمینی آمریکا را برای علاقمندان ارائه می نماید. برای ورود به این رشته هم محدودیت رشته وجود ندارد و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی تمام رشته ها می توانند اقدام به اخذ پذیرش نمایند.

MBA در انگلستان:

دانشگاه های انگلیس همه ساله پذیرای زیادی از علاقمندان رشته MBA هستند. شهریه این رشته در انگلستان حدود 15 تا 85 هزار پوند می باشد و با پرداخت حدود 25 هزار پوند در سال در یک دانشگاه بسیار خوب می توان پذیرش گرفت. طول دوره MBA در اکثر دانشگاه های انگلیس بین یک تا دور سال متفاوت می باشد. گروه اریکا خدمات اخذ پذیرش را به همراه اخذ ویزای تضمینی انگلستان ارائه می نماید.

MBA در فرانسه:

تحصیل در رشته MBA به زبان انگلیسی در فرانسه یک گزینه رویایی می تواند باشد اگر با یک شهریه مناسب همراه باشد. گروه اریکا با داشتن نمایندگی و همکاری با بسیاری از دانشگاه های فرانسه، پذیرش رشتهMBA  در فرانسه را برای علاقمندان اخذ می نماید. اخذ ویزای تضمینی و همچنین ویزای همراهان، اخذ اجازه کار و خدمات پس از ورود تخصص اریکاست! با ما تماس بگیرید.

MBA در آلمان:

پیشنهاد ما به علاقمندان به تحصیل در آلمان تحصیل در دانشگاه جورج سایمون اهم است. گروه اریکا با همکاری دفتر منطقه ای این دانشگاه در ایران بسته ویژه خدمات اخذ پذیرش و ویزای تضمینی علاقمندان را ارائه نموده است. شهریه این رشته در آلمان 15000 یورو و تحصیل به زبان انگلیسی می باشد. کل فرایند اخذ پذیرش و آمادگی جهت اخذ ویزای آلمان در کمتر از یک ماه به طول می انجامد. با ما تماس بگیرید.

MBA در چین:

تحصیل به زبان انگلیسی با شهریه ای مناسب در قدرت نوظهور اقتصادی دنیا گزینه بسیار مناسبی می باشد. طول دوره 2 سال و شهریه  هر سال حدود 6000 دلار می باشد. امکان کار در کنار تحصیل مزیت قابل توجه تحصیل MBA در چین می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست مطالب