کار در آلمان

اگر تصمیم گرفتید که در آلمان کار کنید. ما می توانیم راه های مختلف پیدا کردن کارمناسب را برای شما در آلمان نشان دهیم . نیاز به نیروهای مجرب و کارآمد از مهمترین مزایای بخش کاریابی این کشور می باشد که با اطمینان میتوان گفت کشور آلمان پایین ترین سطح بیکاری در بین کشورهای اروپایی را دارد. کار نیمه وقت (ساعت کار کم و یا نامنظم در طول هفته) برای اکثر شغل ها و مخصوصا دانشجویان این امکان را فراهم کرده است که در کنار گذراندن دوره ی تحصیل شغل هم داشته باشند.

در بسیاری از شرکت های فن آوری در کشور آلمان جای خالی برای مهندسین تخصصی (مهندسی برق، مهندسی خودرو ومهندسی مکانیک ) وجود دارد. در مقابل پیش زمینه افزایش دیجیتال سازی در آلمان، زمینه های جدیدی از فعالیت در فناوری اطلاعات و ارتباطات مخابراتی را  به دانش مهندسی  ایجاد کرده است.  چشم انداز فرصت های شغلی برای مهندسان در آلمان، و فارغ التحصیلان رشته ی MBA فرصت هایی برای صعود به بالای نردبان شغلی فراهم کرده است و- تمام راه را به بالاترین سطح مدیریت رسانده در صنعت آلمان، بسیاری از اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت های تولیدی کار خود را به عنوان مهندس آغاز می کنندو مهندسین و همچنین رشته ی MBA می توانند به طور متوسط بین 36 تا 45 هزار یورو در سال درآمد کسب کنند.

آلمان رهبر جهانی در بسیاری از زمینه های پیشرفته ی فناوری است. با توجه به جریان دائمی نوآوری، شرکت های آلمانی در بازار صادرات جهانی بسیار موفق هستند. تکنولوژی پیشرفته همراه با تولید کیفیت اطمینان حاصل می کند که اتومبیل های آلمانی، ماشین آلات، و تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی همچنان در تقاضای بزرگ باقی می مانند. پشت این دستاورد هزاران و هزاران مهندس هستند که در طراحی، توسعه و تولید کار می کنند. همه آنها سهم عمده ای در داستان موفقیت “ساخته شده در آلمان” دارند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد درخواست ویزا و پذیرش تحصیلی، کاریابی و ثبت شرکت برای کشور آلمان می توانید با مشاورین مجرب شرکت تماس حاصل فرمایید. ما در جلسات مشاوره همه ی موارد را شفاف تر کنیم. ما متقاضیان را در جایی که نیاز به پشتیبانی دارند راهنمایی می کنیم.

مدارک تحصیلی خارجی

اگر می خواهید با مدرک تحصیلی وارد کشور آلمان شوید باید مدارک شما تأیید شود. جزئیات بیشتر در
www.anerkennung-in-deutschland.de موجود است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

جدیدترین مطالب