سمینار آشنایی با فرصت های شغلی در آلمان


این خدمت در حال حاضر ارائه نمی گردد. خدمات مشاوره مهاجرت به صورت اختصاصی.

جهت مشاهده کلیک کنید

ثبت نام سمینار آشنایی با فرصت های شغلی در آلمان

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های داوطلبان کار در کشور آلمان آشنایی با فرصت‌های شغلی، نحوه جست و جوی کار در آلمان، شرایط اقامت و … در این کشور است. در دنیای امروز که چشم‌اندازهای شغلی به سرعت در حال تغییر هستند، داشتن دانش کافی درباره بازار کار بین‌المللی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
گروه اریکا برای کمک به کارجویان از بعد فنی و اجرایی، در راستای پاسخگویی به نیازهای داوطلبان، در نظر گرفته است تا سمینارهایی برای آشنایی با فرصت‌های شغلی در آلمان برگزار کند. هدف از برگزاری این سمینارها، ارائه اطلاعات کامل درباره فرایند کاریابی در آلمان از صفر تا صد است. این سمینار توسط گروه اریکا با هدف تجهیز شرکت‌کنندگان به اطلاعات و مهارت‌های لازم برای پیدا کردن فرصت‌های شغلی مناسب در آلمان طراحی شده است. به همین منظور در صورت تمایل می توانید نسبت به ثبت نام سمینار آشنایی با فرصت های شغلی در آلمان اقدام فرمایید.

آغاز مسیر شغلی شما در آلمان با سمینار کاریابی در آلمان

اگر می‌خواهید مسیر شغلی خود را در آلمان آغاز کنید، سمینار کاریابی در آلمان و معرفی فرصت‌های شغلی ما ابزاری عالی برای رسیدن به اهدافتان است. شرکت‌کنندگان فرصت دارند تا از تجربیات متخصصین بین‌المللی بهره‌مند شوند و درک بهتری از بازار کار آلمان کسب کنند. این سمینار فرصتی منحصر به فرد برای شبکه‌سازی با دیگر جویندگان کار و متخصصین است، که می‌تواند درهای جدیدی را به روی شما بگشاید. ثبت‌نام کنید و قدم اول را برای تحقق آینده شغلی خود در آلمان بردارید.

این سمینارها به این صورت است که تمام اطلاعات لازم به کارجویان منتقل شده و پس از آن به صورت پرسش و پاسخ به سوالات علاقه‌مندان در این زمینه پاسخ داده می شود.ثبت نام در این سمینار فرصتی استثنایی است برای کسانی که قصد دارند مسیر شغلی خود را در آلمان پیگیری کنند و به دنبال راهنمایی‌های کاربردی و دقیق هستند.”

 

شرایط عمومی ثبت نام و رزرو سمینار معرفی و شناخت فرصت های کاری در آلمان

خدماتی که در این بسته ارائه می‌شود شامل:

  • ارائه اطلاعات در زمینه نحوه ارزیابی و ارزش‌یابی مدارک
  • نحوه نوشتن رزومه
  • نحوه جست و جوی کار در آلمان
  • پاسخ به سوالات شما

اطلاعات بیشتر

جهت دریافت این خدمت می توانید بر روی دکمه “رزرو وقت” در بالای صفحه کلیک کنید.

سمینار آشنایی با فرصت های شغلی در آلمان
×